Szukaj


Oferta AdWa Internet
· Strona główna
· Pytania i odpowiedzi
· Zasięg sieci AdWa
· Cennik pakietów i usług
· Regulamin
· Umowa i Aneks
· Oferta dla ISP
· Praca u nas

Najczęściej pobierane pliki
· 1: Cennik Usług AdWa Internet
· 2: Regulamin AdWa Internet
· 3: Umowa i aneks AdWa Internet
· 4: AVG - Anti-Virus Free 2013
· 5: Acrobat Reader - czytnik plików PDF

Menu
· Zabezpieczenie komputera
· Statystyki serwisu www
· Szukaj na stronie
· Archiwum wiadomości

 
AdWa Internet Mogilno, Stawiska, Wylatowo, Bielice, Lubin, Gozdanin, Izdby, Znin, Pakosc i okolice tych miejscowosci (usluga swiadczona przez WAWER z Mogilna) FAQ (Często zadawane pytania)



Kategoria: Główna -> Zamówienie

Pytanie
·  Jak można zamówić usługę?
·  Co po przyjęciu zamówienia?
·  Czy muszę znać się na sprzęcie i jego instalacji?
·  Ile muszę przygotować pieniędzy na wizytę instalacyjną?
·  Czy mogę przetestować usługę AdWa Internet?
·  Czy zainstalowany sprzęt bezprzewodowy jest moją własnością?
·  Co muszę posiadać, aby zamówić usługę AdWa Internet?

Odpowiedź
·  Jak można zamówić usługę?

Można do nas zadzwonić:
52 569 99 99 w godzinach pracy Biura Obsługi Klienta
do dyspozycji również numer SMS czynny 24h/dobę 502 688 999

[ Powrót na górę ]

·  Co po przyjęciu zamówienia?

W ciągu 48 godzin (w dni robocze, ale również po umówieniu w inne dni) sprawdzamy możliwości instalacji usługi AdWa Internet u klienta. Jeśli wszystkie testy przejdą prawidłowo instalujemy sprzęt na stałe i klient może cieszyć się surfowaniem po sieci Internet.

[ Powrót na górę ]

·  Czy muszę znać się na sprzęcie i jego instalacji?

Nie. Całą procedurę instalacji, konfiguracji i testów sprzętu wykonujemy my. "Oddajemy" klientowi gotowy do działania w internecie sprzęt komputerowy.

[ Powrót na górę ]

·  Ile muszę przygotować pieniędzy na wizytę instalacyjną?

Nie trzeba płacić nic. Wszelkie opłaty można dokonać po otrzymaniu faktury VAT, która jest wystawiana w ciągu 7 dni od podpisania umowy (aktywacji usługi).

[ Powrót na górę ]

·  Czy mogę przetestować usługę AdWa Internet?

Zapraszamy w takim przypadku do firmowej kawiarenki internetowej przy ul. Witosa 11 w Mogilnie (obok komisu samochodowego Roberta Piętki), gdzie komputery te korzystają bezprzewodowo z naszej sieci.

[ Powrót na górę ]

·  Czy zainstalowany sprzęt bezprzewodowy jest moją własnością?

Nie. Zaletami takiego rozwiązania jest brak kosztów przy jakiejkolwiek naprawie gwarancyjnej podczas trwania całej umowy z nami.

Zgodnie z regulaminem jeśli klient wyrazi taką zgodę sprzęt może stać się własnością klienta po 30 pełnych okresach rozliczeniowych.

[ Powrót na górę ]

·  Co muszę posiadać, aby zamówić usługę AdWa Internet?

Należy posiadać komputer typu PC z gniazdem Ethernet RJ-45 (trochę większa wtyczka jak od telefonu stacjonarnego) lub w przypadku wyboru instalacji usługi z Routerem WiFi kartę bezprzewodową (zazwyczaj jest ona wbydowana w nowoczesny sprzęt przenośny).

[ Powrót na górę ]







Web site engine's code is Copyright © 2003 by PHP-Nuke. All Rights Reserved. PHP-Nuke is Free Software released under the GNU/GPL license.
Tworzenie strony: 0.040 sekund