Szukaj


Oferta AdWa Internet
· Strona główna
· Pytania i odpowiedzi
· Zasięg sieci AdWa
· Cennik pakietów i usług
· Regulamin
· Umowa i Aneks
· Oferta dla ISP
· Praca u nas

Najczęściej pobierane pliki
· 1: Cennik Usług AdWa Internet
· 2: Regulamin AdWa Internet
· 3: Umowa i aneks AdWa Internet
· 4: AVG - Anti-Virus Free 2013
· 5: Acrobat Reader - czytnik plików PDF

Menu
· Zabezpieczenie komputera
· Statystyki serwisu www
· Szukaj na stronie
· Archiwum wiadomości

 
AdWa Internet Mogilno, Stawiska, Wylatowo, Bielice, Lubin, Gozdanin, Izdby, Znin, Pakosc i okolice tych miejscowosci (usluga swiadczona przez WAWER z Mogilna) FAQ (Często zadawane pytania)



Kategoria: Główna -> Platnosci

Pytanie
·  W jaki sposób należy regulować płatności?
·  Czy wystawiace faktury VAT?
·  Zainstalowaliście mi usługę AdWa Internet 18 września, jak będzie to rozliczone, jeśli przyjmujecie rozliczanie kalendarzowe?
·  Co będzie z opłatami, jeśli internet nie będzie działał z Waszej winy?

Odpowiedź
·  W jaki sposób należy regulować płatności?

W tej chwili dostępną formą płatności jest przelew lub wpłata gotówkowa na indywidualne konto bankowe. Dane do przelewu można pobrać z panelu klienta przez www bądź w Biurze Obsługi Klienta

[ Powrót na górę ]

·  Czy wystawiace faktury VAT?

Tak. Fakury VAT wystawiane są co miesiąc dla wszystkich użytkowników naszej sieci.

[ Powrót na górę ]

·  Zainstalowaliście mi usługę AdWa Internet 18 września, jak będzie to rozliczone, jeśli przyjmujecie rozliczanie kalendarzowe?

Opłata za pozostałe dni jest liczona za każdy dzień do końca miesiąca 1/30 z opłaty abonamentowej.
Przyjmując, że abonament wynosi 70 zł to opłata za pozostałe dni września wyniesie:
11 dni x 1/30 x 70 = 25,67 zł
(nie wliczamy dnia instalacji)
Czyli na fakturze znajdą się 2 pozycje:
Abonament AdWa - wrzesień - 25,67 zł
Abonament AdWa - październik - 70,00 zł

[ Powrót na górę ]

·  Co będzie z opłatami, jeśli internet nie będzie działał z Waszej winy?

Oczywiście staramy się zapewnić bezawaryjność pracy systemu. Jeśli jednak zdarzy się, że wystąpi usterka techniczna, której usunięcie zajmie więcej niż 24 godziny (np w sytuacji przymusu wymiany i ponownej konfiguracji sprzętu) to od następnej opłaty abonamentowej zostanie odjęta równowartość 1/30 z opłaty abonamentowej za każdy dzień awarii sieci. Tak mówi regulamin naszej sieci, jednak my w taki sposób wynagradzamy nawet awarie trwające kilka godzin czego nie stosuje żadna ze znanych mi polskich firm telekomunikacyjncyh.

Awaria musi być zgłaszna jak najszybciej, abyśmy my mogli jak najszybciej zareagować.

[ Powrót na górę ]







Web site engine's code is Copyright © 2003 by PHP-Nuke. All Rights Reserved. PHP-Nuke is Free Software released under the GNU/GPL license.
Tworzenie strony: 0.043 sekund